Friday, March 1, 2013

Segmen Saya TAMAT

01032013...Alhamdulillah Segmen >>INI<< telah ditutup pada saat entry ini telah dipost...dan bagi peserta/ rakan blogger yang support segmen yang tak seberapa dari saya Terima Kasih Bebanyak kerana sudi join...(walaupun kureng mendapat sambutan..takpe..)Sayang korang semua...
Senarai Peserta ada kat >>SINI<<
Nak maklumkan kat sini jugak....saya ada buah tangan untuk 10 peserta yang bertuah...(sory tak sehebat mana..sekadar cenderahati dari saya)..pemenang akan ditentukan 100% oleh random.org..tapi...hehehe..ye..ada tapi pulak dah..kan..semua buah tangan daripada saya hanya boleh dituntut pada 25/3 hingga 28/3..(minta maaf sesangat sebab sekarang terpaksa tangguhkan dulu k..saya sangat2 banyak kerja..huhuhu..sibuk memanjang..tunggu cuti sekolah ok...)..mesti ada yang bisik2...naper tak tunaikan sekarang..top up tu senang je...send kat email je hadiah tu..hehe...no no no..saya takkan buat cam tu k..hehe..saya nak bagi serentak...tak nak ada yang awal ada yang akhir..not fair(hentam je cakap omputih tu..)..hehehe..

1st - Top Up RM10 (Celcom/Digi/Maxis)+Bloglist+Review x 1 pemenang

2nd - Top Up RM5 (Celcom/ Digi/ Maxis)+Bloglist+Review x 2 pemenang

3rd - HP Charm Couple+Bloglist x 3 pemenangboleh request nak warna apa)

4th - Key Chain Comey+Bloglist x 4 pemenang (boleh request nak bentuk apa dan nak tulis nama apa...hehe..)

InshaAllah...nama pemenang saya akan update esok atau lusa ok..

  • Peserta / Blogger lain yang ekot serta, dan yang tak berjaya...jangan merajuk k, dan jangan salahkan saya pulak..hehehe.salahkan Mr. Random.org tu.heheh....untuk korang, saya masukkan dalam bloglist saya selama sebulan bermula pada 25/3 jugak sehingga 25/4.. 

19 comments:

Nao Mei said...

hihi...comel baten..bak nyabik jaong eh..kinan seng..hihi

Puteri Mama said...

@Nao Mei hehe...inshaAllah mero..mn dh nuan nh ko mbik ngn mo jaong k...kwn ko xngh mnk..ko pn gk rngo mk..idk kja ms eh..stress asg..huhu..llo cti bln 3 bok knh bk mbik..hehe..dn ngn sibujaya amau...

Nao Mei said...

hihi..tedah..sabar mak dear.. :)

Farah Waheda Wahid said...

wah dah tamat...siapalah yang bakal menang ni... ^_^

Puteri Mama said...

@Farah Waheda Wahidhehe..yup...tggu...smlm tk dpt nk random..line tenet slow...

Simple Syara said...

ehem :) tak sabor oden :)

NurulMirotic[NSHS] said...

Heee tak sabar nak tgk pemenang tu ^^

nur hidayah said...

tamat sudah..huhu..siapa yg bertuah erk?tpi comel cgt2 keychain tuw..insyallah klau ada rzki adk..huhu

Puteri Mama said...

@Simple Syara hehehe...harus sabar.. :)

Puteri Mama said...

@NurulMirotic[NSHS]kena sabar k..hehe

Puteri Mama said...

@nur hidayah yup...dh tamat...hehehe...kita tengok nnti..inshaAllah mna tau ada rezeki utk adk :)

Meyra John said...

Bestttttt!! :)

ღ Kiryuu Najwa ღ said...

bestnyaa :D

zahidahwahid said...

siapakah yang bertuah? berdebar macam dia jugak yang join... hehehe.... good luck untuk semua peserta ^_^

Fiqa Nsz said...

wah seronoknya..hadiah best2. hope fiqa boleh menang. hehe >.<

Puteri Mama said...

@Meyra Johnhehehe... :)

Puteri Mama said...

@zahidahwahidhehehe....cm tu pulak kn... :)

Puteri Mama said...

@Fiqa Nsz InshaAllah :)

Puteri Mama said...

@ღ Kiryuu Najwa ღ hehehe :)

Ainul Hayat Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon