Friday, March 15, 2013

Membaca lagi....


Layan yang ni pulak dah.....
Bila mata ni nak berhenti menatap dan membaca benda alah ni...
Tak leh tak sentuh benda ni..
Setiap hari teringat kat dia...

#notakaki:Anak Spike kesayangan saya mati...lemas sebab lendir, IBU dia tak jilat anak dia...huhuhu(mati malam tadi)...sob..sob..sob..

5 comments:

Arya Addin said...

anak2 first spike ke ? Aya dulu macam tu jugak .. kucing Aya tak jilat anak2 dia then mati .. dia tak tau lagi .. huhu sedih ..

Puteri Mama said...

A'ha aya....ank first dia..ibu bby tu bkn spike...spike kcg sya jntn...tu lh pasal,ibu dh tk reti lg nk jilat ank dia...sdih nengok..sekor bulu sma wrna spike..sekor sma ibu dia..

Puteri Mama said...

Typo#ibu dia tk reti lg jilat ank dia

Nurfaezah Abdullah said...

dulu je sy rajin baca novel.. sekrg x lg minat hehe.

Puteri Mama said...

@Nurfaezah Abdullahnaper pulak skrg tak minat dear...?hehehe...

Ainul Hayat Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon