Tuesday, February 26, 2013

Projek Memikat Suami

Dia suami aku! Meskipun dia tak pernah cintakan aku, aku akan pikat dia sampai dapat
Hehehe....no..no..no...bukan saya yang nak pikat suami k..cuma nak review novel yang ini pulak
Kepada yang minat membaca novel...korang try baca novel ni.


Sejujurnya, pendapat saya tentang novel ini, jalan cerita dia agak menarik..rasa seronok bila kita membaca..Sangat suka part Nawwal Husna nak pikat suami dia si Zahrain Alimin yang berhati ais batu.....
Memang terbaikkkk.......saya bagi 5★..
Dah habis baca, rasa nak baca balik....tak puas hanya sekali baca.hehe
Korang boleh klik gambar atas tu kalau nak tahu tentang novel tersebut..


Tabik spring kat penulis Hanina Abdullah

4 comments:

Nisha Nisrina said...

Hai.. ^_^ Kalau ada masa, jemputlah join Segmen saya :)

http://hadiahbintangjatuh.blogspot.com/2013/02/segmen-nisha-nak-follow-korang.html

Nursakinah Nabilah said...

ingtkan nk pikat suami .. tp bile dipirkan kan , kan akq dh kawin :) hahaa :3 .. bagus :'P (Y)

Puteri Mama said...

@Nisha Nisrina ok dear..inshaAllah :)

Puteri Mama said...

@Nursakinah Nabilah..hehehe...yup...boleh dijadikan sebagai panduan kn :)

Ainul Hayat Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon