Thursday, February 14, 2013

Novel Lagi.....♫♬♪ ♩♭♪

Sinopsis Novel :   

Ha...korang mesti dah tahu kan apa yang saya nak cerita kat sini....tengok gambar kat atas tu je korang dah dapat agak dah..kan..kan...kan..?

Hehehe......hari ni kan, saya jadi rajin pulak nak membaca...koleksi novel je selalu bertambah, tapi tak dibaca..hehehe...malas..

Saya membaca novel ni ikut mood, bila ada mood membaca, saya baca..takde, saya tak baca..tu je...kalau saya paksa jugak diri  ni untuk membaca, tak faham satu aper pun cerita lam novel tu tak best jugak kan...membazir masa je..baik tak payah..so, saya akan membaca bila saya betul-betul ada mood untuk membaca..itu saya ok, kalau orang lain saya tak tahu...kita berbeda..rambut sama hitam hati lain-lain..ada pulak macam tu kan...???hehehe...

Sekarang ni kan saya tengah baca Novel yang warna pink tu "Kami Dah Kahwinlah!"-Lisa Muhamad..tengok title novel tu jer hati dah berkenan...bila dah baca, dah jatuh suka...komen ; setakat yang saya baca, ok je...jalan cerita yang tidak terlalu berat..seronok membaca..hehe..

Tamat je novel pink tu, saya nak baca novel Suamiku Tak Romantik Tapi Autistik-Farisha Imani...Kawan kata, bestttt...rugi tak baca..kisah suami  autisme...tu yang tak sabar nak habiskan yang satu tu...takpe-takpe...sabar wahai hati..hehehe...

Okes lah yer...nak story tu je..bagi korang yang minat membaca novel cer kongsi ngan saya novel apa yang best...boleh korek tabung nak tambah koleksi...

p/s : tengah buat koleksi novel yang title dia, suami...cth : Suami yang Kubenci, Suami Ku Ustaz, Musuhku Suamiku, dll....  

Ainul Hayat Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon