Monday, February 4, 2013

FEBRUARI ♥♥♥


Wah...rasa baru semalam kita berada dalam bulan Januari kan...pejam celik pejam celik sekarang dah masuk bulan Februari dah..cepatnyer masa berlalu...
Februari memang bulan cinta saya dan En.Suami...no..no..no...bukan kami sambut valentine or hari kekasih okes...kami tak sambut, tak baik taw...dosa..Februari ni bulan yang pernah mencatat kenangan manis saya ngan En. Suami..Kami disatukan dalam sebuah ikatan perkahwinan yang menghalalkan jalinan kasih antara kami..Kalau dalam bulan Islam kami kahwin jatuh pada 29 Safar...ramai yang beranggapan negatif pada bulan Safar ni kan...??Orang nak kata apa pun saya tak kesah....yang pasti takde bulan yang bawa sial....buang jauh-jauh pemikiran kolot itu okes...
Sekarang ni tengah tercari-cari apa benda nak bagi ngan En. Suami.....Nak bagi aper yer....????


.....NO IDEA.......

19 comments:

nur hidayah said...

rOmantik nyee si isteri nim..hihi
smOga kkal abadi akak..
bgi apa yg en.suami akak suke lar..huhu

zaza nizam said...

itu la kan, time nk bagi kat lelaki ni susah ckit nak cari kan! idea pun xde hehe.. awk bgi je barang yg dia suka :)

CiK Bella said...

Ish2 tu kpercayaan x btul tu. Akak jgb caya ye.
Slamat berbahagia dgn en suami :)

Puteri Mama said...

@nur hidayahhehehe...aduh adik...suami suker motor besar..hehehe..tk mampu akak nak bagi :)

Puteri Mama said...

@zaza nizam hehe..tu lh kan...kalau kita perempuan ni senang je nak bagi aper..

Puteri Mama said...

@CiK Bella tq cik bella...akak memang tk caya...kepercayaan karut tu :)

Farah Waheda Wahid said...

wah... happy anniversary dear... ermm... bagi wrist watch? or perfume? *_^

Puteri Mama said...

@Farah Waheda Wahid hehehe..tq dear..blum lg dear..next week...tq bg idea :)

Ahmad Zarif said...

tak pun bagi sesuatu yang mungkin tak mahal, tp ianya dari hati akak. contoh kad ucapan DIY ke.. hehe.. apepun, semoga bahagia berpanjangan kak

Green Amila said...

wah.. sweetnye. epy annvsry.

Sufinah Yussof (SY) said...

SY doakan akak dan suami jadi keluarga yang sakinah mawaddah warahmah. amin~

Puteri Mama said...

@Ahmad Zarif aha lh kn...boleh juak..buat sesuatu yg nmpk sweet n kreatif...tq adik bg idea :)

Puteri Mama said...

@Green Amila alhamdulillah..tq dear :)

Puteri Mama said...

@Sufinah Yussof (SY) amin..inshaAllah :)..tq dear

Sufinah Yussof (SY) said...

@Puteri Mamasama2 qaseh kak ^^

amer akat said...

aslkum.. u have so nice blog ...bleh sy follow u? if can pls follow me back ya.. thx =_=
http://slapmestore.blogspot.com/

Ainim Suju said...

wah..happy anniversary

Puteri Mama said...

@amer akat tq dear..done follow u dear :)

Puteri Mama said...

@Ainim Suju tq dear :)

Ainul Hayat Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon