Saturday, February 23, 2013

Barang Kesayangan Saya...

Nak tahu ke apa barang kesayangan saya...???

Bukan maksud nak menunjuk-nunjuk ok..sekadar untuk tatapan dan kenangan di masa depan...inshaAllah, nanti-nanti kalau ada anak..nak tunjuk kat mereka pulak..Okes..bagi yang meluat ataupun nak termuntah, loya dan sebagainya bila membaca entry saya ni, sila tinggalkan segera ruangan ini...anda tidak dialu-alukan disini..
Peace Yo!!

Kalau nak, try tengok bawah..

Ni dia antara barang-barang yang menjadi kesayangan saya..

Ego S
Sudah berusia 4 tahun...birthday dia sehari sebelum birthday saya (18/01/2009)..hasil titk peluh saya sendiri..

Bebear
Hubby bagi masa birthday 2012..(kena jaga ni, sebab hubby jarang nak bagi benda macam ni..)hehehe..dah jadi bantal peluk saya masa tidur

Klip Rambut
2010 sehingga sekarang..masih ada :)...walaupun harganya murah, ia tetap barang kesayangan saya..

Sony Xperia X10
Birthday 2011 - sampai sekarang masih gune ni...orang sekarang dah guna tab..saya masih setia dengan yang ini

Wedges
2011 hingga sekarang...wedges paling saya suka...takde lah cantik dan hebat mana pun kan..

*Ini Semua Poyo~lalalala....*




13 comments:

Ainim Suju said...

heheh..setiap org ada barang kesayangan kan..saya sayang kereta saya

mama ila said...

haah..biasalah tu..mesti ada barang2 yg kita paling syg kann..hehehe

Puteri Mama said...

@mama ila btul tu :)

Puteri Mama said...

@Ainim Suju betul tu dear :)

kopi pasta said...

wedges? ni wedges yg ubi kentang tu ker? :P *mood tgh nak merapu*

Puteri Mama said...

@kopi pastaa'ha...btul lh tu,wedges=ubi kentang...tk cukup bdget kn... =D

Nasuha said...

Jemput join segmen pertama saya http://nasuhanass.blogspot.com/2013/02/segmen-saya-suka-makan.html

Shazwani Othman said...

cumilnyer Ego S tuu.

MaMaRey said...

follow sini..
cute bear tu..sy dulu ada anak patung rabbit tp dah rosak..dah buang pun..

Iha Zaliza said...

Wahh best2 barang yang akak sayang tu.. iha pun nanti ada kelapangan nak buat entri macam ni la.. pinjam idea tuan tanah ye.. :D

Puteri Mama said...

@Iha Zalizahehehe...ok iha..boleh je

Puteri Mama said...

@Shazwani Othmantq dear :)

Puteri Mama said...

@MaMaReytq dear :)

Ainul Hayat Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon