Wednesday, January 30, 2013

"Segmen : Lagu Favourite saya by Leeyana Amzar"

Thank cuzie Sweetyz sebab tag segmen ni ngan aku...tengok je segmen best ni, tangan jadi gatal nak join sekali...Cer tengok kat bawah...

*Klik banner kalau nak join*

Nak tahu apa lagu favourite saya..jeng...jeng.....
 Tajuk Lagu : Pada Syurga Di Wajah Mu
 Penyanyi : Nash
Tersangat minat giler ngan lagu ni..aku bagi sekali lirik..senang nanti kalau korang nak karaoke kat sini..hehehe
-
-
Tuhan sengaja menduga kita
Di mana kesabaran manusia
Engkau isteri yang ku sanjungi
Lambang semangat cinta dunia

Pasti engkau terkenangkan
Peristiwa semalam
Saatku menggadaikan cinta
Pada onak dan duri asmara

Entah di mana akal fikiran
Hingga sesat di jalan yang terang
Ini suratan yang diberikan
Menguji kekuatan jiwa

Waktu engkau ku lupakan
Dalam kemarau panjang
Betapa hatimu rela
Demi melihatku bahagia

Kau menahan segala siksa
Di hati hanya berdoa
Mengharapkan aku kan pulang
Agar terang cahaya

Ku yang hanyut di arus dosa
Di laut ribut melanda
Dan berenang ke pelabuhan
Kasih sayang sebenar

Air mata cinta darimu
Ku menjadi rindu
Pada syurga di wajahmu
Tiada tanda kau berdosa

Biar aku cium tangan mu
Membasuh lumpur di muka
Ku yang hanyut berarus dosa
Di laut ribut melanda

Kau menahan segala seksa
Di hati hanya berdoa
Ku berenang ke pelabuhan
Mencari cinta sebenar

Kan ku tahan apa hukuman
Di hati hanya berdoa
Biar aku cium tangan mu
Sekali lagi bersama

Bukan sekali jalan berduri
Hanya tuhan yang pasti
Mengerti...

Meh ler join sekali... Farah Waheda Wahid, Cik Aishah

17 comments:

Farah Waheda Wahid said...

macam best jer segmen ni... ^_^ selamat bersegmen dear...

Cik Aishah said...

Thanks tag.. sudah join..hehe..:)

Aimi Syafiqah said...

Hai. Dari segmen yg sama :)

Goodluck sis :)

http://aimisyafiqahsuhaimi.blogspot.com/2013/01/segmen-lagu-favourite-saya-by-leeyana.html

Nao Mei said...

suka-suka segmen ong eh...kongsi minat 3 mero..hihi

QasehnyaRania said...

selamat bersegmen :)
suka layan lagu 80an 90an best..lagu zaman skrg ntah pa pe je

Puteri Mama said...

@QasehnyaRania yup...suker dgr lgu 80-90an... :)

Puteri Mama said...

@Aimi Syafiqah tq dear :)

Puteri Mama said...

@Farah Waheda Wahid tq dear :)

Puteri Mama said...

@Cik Aishah tq dear :)

~didiey~ said...

dtg dari segmen yg sama,balas kunjungan :)
done follow

Miss leeyana Amzar said...

cantik nya blog ni :)
thanks join..
:) blogwalking sini ye

Puteri Mama said...

@~didiey~ tq :)

Puteri Mama said...

@Miss leeyana Amzar tq dear ;)

deno said...

lagu nash ni mmg best.. deno pun suka... btw, deno dari segmen yg sama dan folow sini! jom dgr lagu peberet deno? :)

http://dayangdeno.blogspot.com/2013/01/segmen-lagu-favourite-saya-by-leeyana.html

Syah said...

Hai!Jom join GA gempak ni!hadiah menarik mennti anda!

http://nasuha-itsmyessay.blogspot.com/2013/01/pre-birthday-giveaway.html

http://nasuha-itsmyessay.blogspot.com/2012/12/kawaii-giveaway-by-mimie-isha.html

Ms Fiqstie said...

Salam ..

tag akak :)

hihih

QasehnyaRania said...

ciksu join juga..
good luck mama :D


http://lobaksusue.blogspot.com/2013/02/segmen-lagu-favourite-saya-by-leeyana.html

Ainul Hayat Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon