Sunday, January 13, 2013

Geram+Marah+Sedih=STRESS

Muning all.....ni nak habaq sikit, hujung minggu ni ingat nak hepy-hepy je...tapi ada benda yang buat saya termoody..entah apa salah dan silap yang saya buat sehingga blog saya bermasalah..ni yang buat penink kepala..tengah syok-syok saya klik itu, klik ini...dan sekali tu pernah login blog kawan saya(dengan izin okes..hehehe), try nak make up blog dia, dah habis make up, saya logout dan saya dah login balik blog saya, dapat, takde masalah, tapi..tup-tup,  saya nak follow blog lain, tak dapat pulak..bila fikir balik, kenapa boleh jadi macam tu, cepat-cepat tanya Mr. Google, banyak pulak jawapan dia bagi..penink......please help me...entah binatang jenis apa yang telah mengganggu gugat blog saya nie...so...sekarang ni, saya ambil salah satu jawapan Mr. Google yang mungkin munasabah kot...maybe blog saya ada spam..dan blog saya dilumpuhkan untuk sementara waktu...so, terpaksa lah saya berehat dahulu daripada dunia blog ni sementara menunggu blog saya sihat dan pulih dari penyakit pelik ni...huhuhu...sedih..rasa nak nangis pun ada..


4 comments:

Nao Mei said...

Tedah...nuan mak deng ko friend mo eh...byk no sem du kah

Puteri Mama said...

dnlh heran dn mero..nin miyau julik...eh, ng xknh follow blog kik ko...problem blog...stress :(

Nao Mei said...

@Puteri Mama

paduhal...cuba mo gik...jaie knah dunah

Puteri Mama said...

ng xknh mro....ttoh mk sg...j suney nh knh :(

Ainul Hayat Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon