Thursday, December 20, 2012

Tukar Google+ ke Blogger Profile

Di pendekkan cerita, ada satu hari tu saya tertengok suggestion dekat dashboard untuk tukar Blogger Profile ke Google+ Profile, tanpa ragu-ragu dan berfikir secara waras mula lah tangan gatal nak klik benda alah (Get Started) tu..Nak tengok benda baru katakan, suka-suki je tekan. Bila dah kalut sangat tekan sana-sini, habis cerita...Sekelip mata blogger profile saya bertukar ke google+ yang entah apa-apa, sebab tak biasa gune..yang suka gune google+ tu jangan marah kat saya pulak sebab mengutuk..Saya dah mula pening kepala dan menggelabah sebab tak tahu macam mana nak gune benda alah ni..bila ada kawan nak follow blog saya, tak boleh sebab takde link ke blog. Sebab saya tak share entri saya ke google+..Untuk tidak memeningkan kepala dan sebab saya lebih suka dan selesa gune Blogger Profile, saya tanya lah Encik Google macam mana cara nak tukar google+ ke blogger profile balik. Bagi yang pening kepala sebab nak tukar balik ke blogger profile, sila klik SINI untuk menyelesaikan masalah tersebut.

Ainul Hayat Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon