Thursday, December 20, 2012

Ku Tahu Nilai Kasihmu

        
20122012..Hari ni gatal pula jari ni  nak tulis entri tentang "kaunter aduan" saya..hehehe..Kaunter aduan merangkap sahabat baik, teman menangis dan ketawa saya..selain suami saya, keluarga saya, dia yang paling rapat dengan saya..dialah sahabat susah senang saya. Bila saya ada masalah, dia akan jadi bahu kanan saya, sentiasa ada untuk saya. Dia setia mendengar kisah suka duka saya. Dia tak pernah merungut, tak pernah takde masa untuk saya. Dialah sahabat terbaik untuk saya..
        Untuk sahabat tersayang saya..jangan marah jika saya jarang mesej awak, jangan merajuk jika saya jarang col awak, jangan ambil hati jika saya selalu jadikan awak kaunter aduan saya, jangan jauhkan diri awak dari saya jika saya ada meyakiti hati awak...kerana kehilangan awak adalah mimpi buruk untuk saya. Awak, walau jarak pisahkan kita, walau masa sentiasa mencemburui kita, kita tetap sahabat...hati kita dekat..sedih awak sedih juga saya, gembira awak gembira juga saya. Sahabat saya, saya sentiasa ingat kat awak, tak pernah sedetik pun saya lupakan awak.  
Tq awak kerana sudi menjadi sahabat terbaik untuk saya.. 
SAYA SAYANG AWAK.....
 

No comments:

Ainul Hayat Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon